Pagina's

vrijdag 27 augustus 2010

Uitslag van de GiveAway! GiveAway winners!


En de winnaars zijn;
And the winners are;

.................................................


Michaja van Ma vie a salon en Adriana van Adriana's updates hebben respectievelijk de gehaakte armband en het mobiele telefoontasje gewonnen.
Michaja of Ma vie a salon and Adriana of Adriana's updates have respectively won; de crocheted bracelet and the mobile phone pouch.


En toen koos ik nog een winnaar, weggeven is zo leuk! Marloes, jij krijgt zo'n leuke gehaakte ketting met kralen als troostprijs. De ketting die ik je stuur kan iets afwijken dan die van de foto.
And then I picked another winner for a crochet-bead necklace, the one I send you can be a bit different than the one in the picture Marloes.


Willen jullie me je huisadres toesturen op craftyvalley@gmail.com ? Adriana, van jou ontvang ik graag de hoogte, breedte en dikte van je mobieltje!

Would you send me your home adres to craftyvalley@gmail.com ? Adriana, would you please send me the height, with and depth of you mobile phone?


Liefs/Love,
Saskia

5 opmerkingen:

  1. Joehoe!!! Ik heb de troostprijs gewonnen!! Saskia bedankt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Joepie ik heb gewonnen! Wat ontzettend leuk nu heb ik zometeen een tas en een armbandje van je! Ik ga je mailen hoor!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hi Saskia,
    have a wonderful weekend!!
    Yael.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Winnaars, van harte gefeliciteerd en veel plezier van je kleurrijke prijs!

    BeantwoordenVerwijderen