Pagina's

dinsdag 17 augustus 2010

Toch nog een tas./Yet another bag





 Mijn belofte om geen tassen meer te maken moet ik nu al verbreken! Het is een verzoek van een andere blogster. Een Lucy tas. Rechts in het menu zie je de link naar attic24, Lucy's geweldige blog.//

I promissed not to make another bag anytime soon. But now I am. It is a request from another blogette :-)). It's a Lucy bag. In the right frame you will find a link to attic24, Lucy's fantastic blog.//


Ik vind de kleuren zo mooi, eerlijk gezegd leuker als mijn eigen tas. Maar hij is echt voor iemand anders. Ik ben inmiddels alweer een stukje verder.//

I love the colours so much, I like them even better than the colour combo in my own bag. But the bag is not for me! I have made a bit more progress since this picture.//

Vandaag zijn we naar de volkstuin geweest die we met een man of tien delen, erg leuk. Veel heerlijke groenten meegenomen. En ik heb koekjes en een rozijnenkoek voor papa gebakken met mijn kleinste! Het weer was slecht maar onze dag was prachtig!//

We went to our community vegetable garden today. Brought home some fantastic vegetables! This afternoon my little girl and I baked cookies and a raisin cake for daddy. The weather was very bad but we had a wonderful family day.//
Vergeet niet te reageren op mijn give away!//

Don't forget to respond to my Give Away!

Liefs/Love,
Saskia




Published with Blogger-droid v1.5.1

8 opmerkingen:

  1. Hoi Saskia,

    wat een leeeuuuuk tasje word het.Echt super.

    Een volkstuin is leuk,mijne ouders hebben er ook en en de groende smakt echt ook naar groente.Ik houw van de natulijke smaken.

    groetjes Conny

    en nog veel plezier met de tas die niet voor jouw is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hm Saskia, how about the recipe for this cake???
    :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The bag looks so pretty already with such lovely and bright colours!!The cake looks yummmm!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben ook bezig met de lucy bag... jammergenoeg blijft de bodem niet platliggen bij mij, ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan. Maar ik heb doorgehaakt en begonnen aan de zijkanten, en dan ziet het er wel veel beter uit. :) Jouwe is supermooi aan het worden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik had dit ook met mijn eerste Lucy bag Severien. Dat kwam omdat ik elke ronde een extra steek bleek te maken tijdens de laatste steken van een ronde. Misshcien doe jij dat ook?

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh die tas ziet er nu al heel mooi uit! Gaaf hoor! Ik ben benieuwd hoe hij er uit ziet als hij af is.

    Groetjes, Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh Saskia, wat gaat hij mooi worden. Nog een paar daagjes en dan is hij van mij!!!!!!!!!!!
    Tot dinsdag. Ik bel je nog.
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke blog kom ik hier tegen !
    Ik ben grote fan van Attic 24 en kom ik nu zomaar een nederlandse versie van attic 24 tegen! leuk.

    Ik kom zeker nog eens terug piepen ;-)

    Lieve groet
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen