Pagina's

vrijdag 20 augustus 2010



Nog even een update wat betreft de tas die ik haak én wat foto's van mijn nieuwe garen! Oh, wat is het heerlijk om nieuw garen te kopen!Het garen is niet voor een specifiek project maar voor een aantal kleine projecten die ik opstart. 
Ik heb ook meegedaan aan een PIF (Pay it Forward) en daarvan ontving ik vandaag een aantal hele leuke dingetjes, maar daarover later meer. Daarvoor moet ik natuurlijk nog wel wat kleine dingen haken, kan ik mooi mijn nieuwe garen voor gebruiken!
Het is een mooie zonnige dag dus ik ga daar nog lekker van genieten!//


Just a short update today. You can see my progress on the Lucy bag and some picture of my new yarn! Oh it feels so nice to buy new yarn! The yarn is not for a specific project but for a couple of small projects I'll start with after the bag. 
I also joined a PIF (Pay it Forward) and I recieved some lovely things today, but that's for another day! I'll make some small things for the PIF and I can use my new yarn for that, yay!
It is a lovely sunny day today so I'm off to enjoy it!




Liefs/Love,
Saskia

11 opmerkingen:

  1. Ooooh, je tas ziet er super uit!! En garen kopen is inderdaad het leukste wat er is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij schiet al op die tas, die staat ook nog op mijn lijstje. Kan ik mijn haakspullen eindelijk netjes opbergen!
    Groetjes Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige kleuren!

    Welk merk wol is dat? Weer iets anders of niet?!

    Super in ieder geval! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Every time you post Saskia it is like putting me in front of a marvelous rain bow!
    Have a wonderful weekend!
    Hugs, Yael.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Lique, dit is inderdaad ander garen. Het is iet dikker. Normaal haak ik met een 3 of 3,5 mm haalnaald. Deze is 4 of 4,5.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke vrolijke kleurtjes!!!
    Lekker zomers!

    Ben benieuwd wat je er allemaal van gaat maken!

    :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat wordt een kleurrijke tas. Mooi die foto's van de bolletjes garen.
    grt, Helmi

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een superleuke kleurtjes garen zeg, echt inspirerend. Daar kun je zeker vrolijke dingen van maken. Je tas wordt zo te zien ook heel erg mooi.

    groetjes Adriana.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hello there!

    I have just found you, and so happy I did! What a lovely and colourful blog you have, I am loving your bag the colours are wonderful!!
    Will be following you from now on and will visit again soon!

    Much love
    Julia x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtig blog heb je zeg.
    al die mooie kleuren .
    een heel fijn weekend Stipje

    BeantwoordenVerwijderen