Pagina's

donderdag 10 februari 2011

Stilte ** Silence

De afgelopen week
was het ondanks lawaai
stil in mijn hoofd
stonden mijn handen stil
was er even geen inspiratie
ik was even vol
van verdriet
mijn lievelingoom is er niet meer
mijn lievelingstante moet nu alleen verder
gesteund door haar kinderen, kleinkinderen en familie
ook al is het beter zo
haar huis is stil
en ik ben dat ook even

**

The past week
there was silence inside my head
even when there was noise
my hands stood still
there was no inspiration
I was full
of grief
my dearest uncle is not with us anymore
My favorite aunt has to go on alone
supported by her children, grandchildren and family
even though it is better this way
 there is only silence in her house
and I am silent too



**
 Liefs/Love
Saskia
**
Morgen gewoon de uitslag van de Give-away, je kan je nog aanmelden tot morgenochtend 9 uur
**
I will pick a winner for the Give-away tomorrow, you can join untill tomorrow morning 9 AM

21 opmerkingen:

  1. Gecondoleerd.
    Sterkte voor jullie familie de komende tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh Saskia that's so sad! We lost my MIL 12months ago and it hurts still but not as much as it did. My love, thoughts and prayers are with you and your family.
    Love
    Gilly xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach gecondoleerd Saskia, wat een naar nieuws. Sterkte voor jou, je lievelingstante en je familie de komende tijd. Liefs van Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. gecondoleerd, vreselijk zeg, heel veel sterkte hé!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Innige deelneming Saskia en sterkte gewenst !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So sorry to hear about your Uncle! During these times it is very difficult. Thinking of you.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst voor jou en je familie.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat verdrietig, ik wens je veel kracht en steun toe.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Verschrikkelijk :(

    Heel veel sterkte Saskia...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een verschrikkelijk nieuws! Gecondoleerd....
    Heel veel sterkte!

    San

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gecondoleerd Saskia, en heel veel sterkte voor julie allemaal!
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Bah wat naar!
    Ik wens jou en je familie veel stekte toe met dit verlies..

    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Veel sterkte gewenst voor jou en je familie met dit grote verlies een plekje te geven.
    Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  14. So sorry for your loss! Praying for your family. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  15. bedankt voor jullie warme woorden, ik hou niet van 'zeuren'over dit soort dingen op mijn blog maar het verklaart mijn afwezigheid.

    Thanks everyone for your warm and kind words, I don't like 'çomplaining' about this sort fo thing on my blog, but it explains my absence .

    BeantwoordenVerwijderen