Pagina's

vrijdag 4 februari 2011

Regenboog kussen ** Rainbow cushion

Ik ben naast de deken in herfstkleuren bezig geweest met 2 echte voorjaars projecten waarvan er één nog geheim blijft en de andere is af; Mijn regenboog kussen;

**

Besides the blanket in autumncolours I have also worked on 2 real spring projects. One of them is still a little secret but the other one is finished! The Rainbow cushion;


Het heeft me meer tijd gekost als ik had gedacht, maar het was wel heel leuk om te maken! Al die kleuren daar ben ik helemaal gek op! Ik was wel wat gefrustreerd na al die zeskanten! Zeker omdat ik de deken in herfstkleuren (ik moet een betere naam verzinnen!) ook al aan het maken ben. Maar ik geniet van alle kleurtjes. Hieronder wat voor en na foto's!
**
It took me more time than I had expected, but I really enjoyed this one! Even though I got a bit frustrated after making all those teeny hexies. Especially with the autmun coloured blanket ( I have to think of a better name!) in the making. But I did enjoy all those colours! Below some before and after pictures!






Onze rode bank is natuurlijk al heftig genoeg maar dit kussen voegt echt wat toe! Heel leuk!
**
The cushion really brightens up our big red couch, which is overwhelming by itself but this lovely cushion really adds to it's appeal!



En nog lekker bezig met mijn herfstdeken!
**

The autumn blanket still going strong!


Als ik er aan haak ligt ie lekker warm over m'n benen!
**
When I crochet on this blanket it lays nice and comfy over my legs!


 
En; een nieuwe kleur garen op de site! De Creative cotton pistache!
**
And; a new colour in my shop! The Creative cotton pistache!



Een paar weken geleden werd ik door Carina geinterviewd. Ze heeft dit interview gisteren op haar blog geplaatst!
**
A couple of weeks ago, Carina of Carina's craftblog has interviewed me. She has put it on her blog yesterday!

Fijn weekend!
**
Have a nice weekend!

Liefs**Love,
Saskia



24 opmerkingen:

  1. Love that cushion and blanket! Really does look wonderful on the beautiful red couch! You have such an eye for color. ♥

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kussen zeg. Je deken wordt ook echt super!

    Fijn weekend, Maartje

    Ik ga je interview direct even lezen...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heb net het interview gelezen. Leuk om zo wat meer over je te weten te komen!
    Moest lachen over hoe je vertelde hoe je begonnen bent met haken....

    Groetjes Maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mooi kussen, mooi deken, lekker bezig!
    Ik ben nu ook begonnen aan mijn eerste granny zeshoeken... Ook dat wordt een kleurig geheel...

    Ik ben dan ook erg benieuwd naar je geheime project!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dein Granny-Kissen und Decke sind einfach wunderschön!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. The pillow is lovely! Can't wait to see the finished blanket.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love love love that blanket!!! and I'm sure the pillow makes a great focal on the red couch!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful - this has really brightened my Friday, thank you :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik zag eerst dat kussen en dacht : waw ! hoe mooi en vrolijk !
    en toen zag ik dat herfstdeken en dat is zo mogelijk nog mooier !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Thank you guys, you know I love to make different colourschemes. I must say that the blanket colours are something else than the rainbow colours that I use often, but I can't help myself for loving the blanket colours more too. They are different and I love the warm-ness that they radiate! I know I seem a frantic sales person but the yarn is sooo gorgeous! I can't help myself! Ofcourse I love making money with my hobby but I recommended everyone this soft merino yarn. It is SO fabulous!
    And..ehm, I can't wait to see the blanet finished too but it will take me a month from now at the least to finish!
    **
    Jullie kennen me, ik hou van kleur! De herfstkleuren is niet het kleurenschema wat ik meestal gebruik maar ik ben er helemaal dol op en ik vind deze ook wel mooier als het kussen, de regenboogkleuren gebruik ik natuurlijk veel vaker. Het komt ook door het garen, ja ik weet het, ik lijk wel zo'n tell-sell verkoper maar ik kan dit merino garen echt aanraden, het werkt ZO lekker!
    Iemand noemde de deken, nou daar zal ik nog wel een maandje aan werken denk ik zo, minstens!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous cushion! I love it. The blanket looks lovely too. Fab colours. x

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel Mooi!
    Ik vind de onderste kussen (lijnen) ook Heel Mooi zeg!
    En je Herfst deken....
    Wauw....

    Groetjes van Ivonne.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Loving that cushion my dear,absolutely fabulous! and your blanket is getting soo much bigger everytime i come back and have a peep, well done xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. The cushion is lovely and bright! And the Autumn blanket is looking very impressive, even if it isn't finished. Fantastic!

    Thank you for visiting my blog too, very kind!

    Take care,
    Peg xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Prachtig kussen hoor! Zie dat je er een achterkant voor gehaakt hebt ook, een heel werk.
    De 'deken in herfstkleuren' zal ook heel erg mooi worden, mooie kleuren. Kan me wel voorstellen dat je de zeshoeken wat beu bent... Gewoon ff wat anders tussendoor dan... zou ik doen... vandaar wellicht dat ik nogal wat onafgewerkte dingen heb liggen...
    Groetjes,
    Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  17. hET IS ECHT EEN PRACHTIG KUSSEN MET AL DIE VERSCHILLENDE HEXAGONS! iK HOU VAN KLEUR! mOOI GEDAAN HOOR!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een heerlijk vrolijk kussen is het geworden. Alhoewel ik nu de voorkeur geef aan de herfstkleurn die je voor je deken gebruikt.
    Fijn weekend nog.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtig en inderdaad wat een werk! Je deken wordt ook echt super Saskia.
    Geniet van de zondag
    Lieve groet Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Hi Saskia, hope you don't mind but I put a link to your web shop on my blog today.. :-) I thought I'd ask if my Rico Cotton has been shipped to me yet? Can't wait to finish my big granny stripe blanket!

    Hugs, Teresa in Oregon USA

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hi Teresa! The cotton has been shipped on friday as I promised! I hope it arrives soon!
    Thanks for linkng me!

    sweet dreams!,

    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lovely cushion and blankie!!!Love Love Love the colours!!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Prachtige blog !
    Ik heb nu na uren zwoeen ook mijn eigen blog,altijd welkom

    BeantwoordenVerwijderen