Pagina's

vrijdag 19 november 2010

Bloemetjes en een naamloze tas/ Flowers and a nameless bag

Hallo allemaal!

De afgelopen week was ik vooral druk met een opdracht voor Michaja, heel wat bloemetjes gehaakt, maar daar krijgen jullie later foto's van te zien, ze mag ze eerst zelf uit de brievenbus halen daar in Frankrijk, bezoek haar blog eens, ze maakt mooie dingen!//

Last wek I've been working on some crochet flowers for Michaja, it was quite a bit of work! 
 You'll see the pictures later, she may see them first when the flowers arrive in France!

//

Zelf werk ik aan mijn naamloze tas! Hij zal snel klaar zijn en ik heb een naam voor de tas nodig dus ik zal een prijsvraagje houden!//

My nameless bag is coming along nicely. When it is finished I need a name for the bag so I will hold a small contest!






Ik werk alvast aan het patroon.// Already working on the pattern!
  

 Misschien herken je deze bloem een beetje, ik heb hem ietwat aangepast maar hij komt uit mijn brei-en- haakboek! Het kan ook een leuke broche of haarpin worden! //
Maybe you remember this flower, it comes from my knit-and-crochet book I blogged about here. I modified it a bit, what do you think? It would also make a nice brooch or hairpin!



De bovenrand van de tas word versierd met bloemen, wel kleinere als deze want deze is wat zwaar, ik ben benieuwd met voor namen jullie straks gaan komen!//
The top of the bag will be decorated with flowers, smaller than the above because this one is quite heavy, I can't wait to read the names you come up with!

Liefs/ Love,
Saskia

14 opmerkingen:

  1. Ik vind dat je tas wel wat wegheeft van zonnetjes boven de zee of boven een akker.
    Als het zo heeel warm zomerweer is.
    Maar als ik "akker" naar het Engels vertaal, geeft dat "Field", en dat klinkt toch niet...
    Misschien een luilekker-tas, dan?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. PS: Jouw blog maakt mij altijd helemaal vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik weet zo niet een leuke naam, ik reageer gewoon wat ik vind hem prachtig, Fijn Weekend groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige vrolijke tas, super leuke kleurtjes!

    Fijn weekend gewenst.
    groetjes van Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Your work on this post is amazing Saskia,
    really pretty crocheting. I love it.
    You are welcome to send squares thank you, and its so nice of you to choose me!
    Thank you.
    Love Suex

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn er helaas nog niet. Ik kan niet wachten to ze er zijn en ik er mee aan de slag kan!!
    Echt alles wat jij maakt is zo mooi!! Een naam voor je naamloze tas. Hm daar moet ik even over denken.
    Fijne zondag
    Liefs Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hello Saskia, thanks for visiting my blog. The cake is definitely for chocolate lovers!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind de kleurtjes zo mooi, doet me aan een snoepwinkeltje denken dussss...

    Candy Bag
    Sugarsweet Bag
    Sticky colors Bag
    Lollypop Bag

    Hopelijk kun je er wat mee!!

    Groetjes
    Ebi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. de "tas zonder naam" ?
    de "flowers & stripes"-tas ?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hai Saskia,

    Ik probeer steeds garen te bestellen maar ondanks registratie, lukt het me maar niet. Krijg steeds de melding dat ik me eerst moet aanmelden....maar dat heb ik dus al gedaan.
    Enig idee hoe ik het dan moet doen?

    Wat een gave dingen maak je en een supertof weblog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Charmaine, je bent niet de eerste die dit meldt en ik heb dit al liggen bij de helpdesk van mijn webshop, het word deze week opgelost. Excuses hiervoor.
    Zou je me willen mailen met je bestelling? Dan zal ik een nette factuur voor je opmaken.
    Graag sturen naar info@craftyvalley.nl en dan zal ik dezelfde dag nog reageren.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Saskia, i love your work and all the beautiful colours you use. Great blog.. :))

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Misschien:

    Ga uit je dak tas of dolle regenboog tas, flower power bag...
    Succes ermee Saskia

    liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heel mooi! En inmiddels genoeg inspiratie voor een top naam.

    BeantwoordenVerwijderen