Pagina's

vrijdag 23 april 2010

Crafty Valley

Al een tijdje loop ik met het idee om een website op te zetten. Mijn eigen url staat zelfs al een jaar ongebruikt op internet. Omdat ik niet weet waar ik me precies op wil richten lijkt het me nu de tijd om een blog op te zetten. Deze zal vooral gaan over mijn creatieve uitspattingen zoals tekenen, schilderen, haken(crochet) maar denk ook aan fotograferen, en allerlei seizoensgebonden activiteiten zoals bijvoorbeeld een kerststal in elkaar zetten.
Ook mijn passies zoals lezen en de natuur zal ik uitgebreid belichten. In woord en beeld want ik ben dol op foto's en kleur!

Even een korte introductie; ik ben Saskia, 28 jaar, getrouwd en moeder van vier. Daarnaast heb ik een part-time baan en VEEL hobby's. En over dat laatste wil ik graag wat meer vertellen!

Ik zal morgen foto's van wat creaties posten.

The Crafty Witch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten