Pagina's

zaterdag 12 juni 2010

Foto Vrijdag/ Photo Friday



Ik hou het even kort, het is al laat, komende week wel weer een uitgebreide blog van mij!
Hello everyone, I'll keep it short today, it is late so I'll be blogging again next week!

Dit jaar gaan we voor het eerst in zes jaar op vakantie. Ik merkte dat ikd aar zo mee bezig was dat ik niet meer om me heen keek naar hoe mooi het hier in mijn eigen omgeving is. We hebben erg veel geluk dat we in zo'n mooi huis in zo'n mooie wijk wonen, dus nam ik vanochtend mijn camera mee toen ik de hond uitliet en ben ik op zoek gegaan naar mooie dingen!

We are going on holiday to Sweden and I caught myself focussing so hard on that trip that I forget to see the beauty around me! So today was a day of reflection and on the morning stroll with the dog I took my camera with me!

(Klik op de foto voor de volledige foto. Click on the picture for the larger image!)


Tot later!
Liefs,
The Crafty Witch

3 opmerkingen:

  1. Lovely collage! I love green, but especially enjoyed the pink rose and the little daisies (Gaensebluemchen)...just lovely! Thanks for sharing :-)

    Enjoy your vacation in Sweden!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie collage, vooral de foto rechts onderaan vind ik heel mooi!
    Heb je nog tijd gehad de tas te wegen?
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sorrie michaja, ik heb het zoo druk gehad en ik zit nu een beetje in de lappenmand. Ik zal proberen om er vanavond aan te denken.

    BeantwoordenVerwijderen