Pagina's

donderdag 6 mei 2010

Wijn, garen en een rigoreus besluit...


Zo vanavond een minimalistisch-blog van mij. Geen spetterende foto's vandaag, het was een lange dag op het werk! 
Toevallig was m'n lief vandaag ook in de stad waar ik werk voor zijn werk (volg je het nog?) en zijn we gezellig samen even het centrum in gelopen. Het was koopavond en ik heb een geweldig handwerkje zaakje verkend! Ze hebben daar een eigen merk haakgaren en het is echt ZOoo mooi. 
Ze hebben met glans en zonder glanslaagje en ook het Egyptische katoen is schitterend. Daar had ik al wat van. Kleine Meid wilde nadat ik had laten zien wat een collega-blogger voor haar dochter had gehaakt, een granny square speelkleed voor haar  Playmobil poppetjes.
 Om te testen heb ik van dat Egyptische katoen twee squares gehaakt, zal ze snel in elkaar zetten en er een mooi speelkleedje voor de playmobil poppetjes van maken en...fotograferen voor jullie.
Dus, ze hebben in die winkel ook mooie gemeleerde garens. Nu heb ik sinds kort een bril (na tig jaar lenzen te hebben gehad) en heb ik een brillenhoesje nodig om hem in te doen. Voor mijn zonnebril heb ik er al één (zie mijn blog van 30 april). Ik vroeg lief welk gemeleerd garen hij mooi vond voor een bril en hij heeft een mooi garen gekozen. Even later, in een Indonesisch restaurant heb ik er een foto van gemaakt voor jullie. Die met bril is wat blurry, sorry daarvoor.




Ohja, ik heb ook gisteren nog wat foto's gemaakt van de applicaties op mijn tas.



En zoals de titel al zegt heb ik een besluit genomen, mijn granny square deken word GEEN granny square deken, hij ligt alweer 3 weken lang in een tas en ik kom er maar niet aan toe, het idee dat ik nog 48 (!!) grote vierkanten moet maken (zie mijn blog van 24 april) benauwd me! Dus...ik ga kijken wat ik er van maak, misschien maak ik er wel een dekentje van maar dan met randen van stokjes in dezelfde kleuren eromheen of misschien een tafelkleed/loper...

Slaap lekker voor straks en dan ga ik nu nog even aan mijn brillenhoesje haken!

Liefs
The Crafty Witch

2 opmerkingen:

  1. May I follow you Crafty Witch! Thanks for visiting SIBOL TODAY!
    You Have a nice blog here I love the color of the yarn with your glasses!
    I'll stop by again if I May!
    Hugs Suex

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for following! I'm a newbie at blogging and I very much appreciate all the nice comments! I absolutely LOVE crochet since I saw a friend of mine crocheting flowers in January.

    I've been crocheting today to make a spectacle case with the yarn in the picture. I'll blog about it tonight or tomorrow. :)
    Thank you for stopping by!

    The Crafty Witch

    BeantwoordenVerwijderen