Pagina's

vrijdag 19 november 2010

Bloemetjes en een naamloze tas/ Flowers and a nameless bag

Hallo allemaal!

De afgelopen week was ik vooral druk met een opdracht voor Michaja, heel wat bloemetjes gehaakt, maar daar krijgen jullie later foto's van te zien, ze mag ze eerst zelf uit de brievenbus halen daar in Frankrijk, bezoek haar blog eens, ze maakt mooie dingen!//

Last wek I've been working on some crochet flowers for Michaja, it was quite a bit of work! 
 You'll see the pictures later, she may see them first when the flowers arrive in France!

//

Zelf werk ik aan mijn naamloze tas! Hij zal snel klaar zijn en ik heb een naam voor de tas nodig dus ik zal een prijsvraagje houden!//

My nameless bag is coming along nicely. When it is finished I need a name for the bag so I will hold a small contest!






Ik werk alvast aan het patroon.// Already working on the pattern!
  

 Misschien herken je deze bloem een beetje, ik heb hem ietwat aangepast maar hij komt uit mijn brei-en- haakboek! Het kan ook een leuke broche of haarpin worden! //
Maybe you remember this flower, it comes from my knit-and-crochet book I blogged about here. I modified it a bit, what do you think? It would also make a nice brooch or hairpin!



De bovenrand van de tas word versierd met bloemen, wel kleinere als deze want deze is wat zwaar, ik ben benieuwd met voor namen jullie straks gaan komen!//
The top of the bag will be decorated with flowers, smaller than the above because this one is quite heavy, I can't wait to read the names you come up with!

Liefs/ Love,
Saskia

zaterdag 13 november 2010

De winnaar is....// And the winner is....

Ongeveer 70 mensen hebben meegedaan aan mijn Give-away! Bedankt aan iedereen die mee heeft gedaan, ik waardeer jullie reacties ontzettend! Inmiddels zit ik boven de 250 volgers! Dus op naar de 300 want dan komt er weer een Give-away! ;)//

About 70 people joined the Give-away! Fabulous, thank you everyone! I really appreciate it! Now I have more than 250 followers. When I have 300 followers there will be another Give-away! :)
Allereerst beloofde ik mezelf om de 200ste volger een presentje te geven. Dit bleek Kabeltrui/Marianne te zijn. Zij krijgt een patroon van mij naar keuze en drie bollen Rico Creative Katoen.(ook naar keuze) 
Het Rico Creative Cotton is nu ook te koop in mijn webshop!//


First, I promised to myself that the 200th follower would also get a present! This turned out to be Kabeltrui/Marianne! She will recieve one of my crochet patterns of her own choice from my shop and three skeins of Rico Creative Cotton. (which is now available in my webshop!)

................
...............
.........
....
..
.

Dan nu de grote onthulling...........................................................................................................................................de winnaar van de Merry-go-round tas Give-away is... ........... de persoon die ik het volgende nummer heb gegeven..............

And the winner of the Merry-go-round bag is........................................................................................................
the person who I gave the following number............




Nummer 60!//
Number 60!

Dat is Mrs Twins van haar fantastische blog SIBOL! Ga er eens heen want ze maakt mooie dekens voor ouderen van squares die mensen vanuit de hele wereld naar haar sturen! Ze verdient het! Bij deze beloof ik om een aantal grannie squares mee te sturen met de tas!//

Dit is Mrs Twins from her fabulous blog SIBOL! Please check it out, she makes blankets for the elderly out of squares people send to her from all over the world! She deserves it! I promise to send a couple of squares along with bag!

Mrs twins, will you please email me at saskia@craftyvalley.nl? //

Iedereen bedankt voor het meedoen! Het was erg leuk om te doen!//
Everyone thank you for joining in! I had so much fun!

Liefs/Love
Saskia

donderdag 11 november 2010

Verjaardagen en feestdagen// Birthdays and holidays

Drukke week! Verjaardag, Sint Maarten, de Sint komt weer in het land..EN dan hebben we in ons geziennog twee jarige kinderen eind november en begin december.. Ik zal snel wat van mijn laatste werkzaamheden fotograferen zodat jullie van alle kleurenpracht kunnen genieten, maar vandaag eens iets heeel anders! Ik heb een taart gemaakt De verjaardagstaart voor mijn oudste zoon die morgen jarig is. Hij word tien! //

Had a busy week! Birthday of my eldest son, holidays and so on.. AND we have two more kids who celebrate their birthday in the next three weeks. I'll take some pictures of my projects soon so you can also enjoy all the colour and bliss.
But today I'll show you something really different! ~I made a birthday cake!The birthday cake for my eldest son, tomorrow is his birthday! I'll be a mom for ten years!



Deze cupcakes deelt hij morgen uit op school!
These small cupcakes are the ones my son will hand out in school tomorrow.


Morgen loopt ook mijn Giveaway af. Morgen kun je je nog inschrijven! Heb je het nog niet gedaan? Doe het dan snel!//
My Giveaway also ends tomorrow, so when you haven't singed up yet, you can still join!


Liefs//Love,
Saskia