Pagina's

vrijdag 4 maart 2011

Ik ben er nog! ** I'm still here!

Jaaaaaa, ik ben er nog hoor! Ik heb deze week een intensieve 2-daagse training gevolgd op mijn werk en ik ben heel druk aan het haken geweest! Terwijl ik een project heb afgerond ben ik een ander begonnen. maar het ene project is af!
Omdat ik nu geen tijd heb om jullie daar HEEEEEEEL uitgebreid over te vertellen doe ik het zo; een voorproefje! Meer volgt nog!
Komende week voeg ik garen toe aan de shop dus 'I'll be back' !

**

Yesss, I'm stil here! I had a training at work this week, it was just 2 days but very intense! I crocheted a lot, finished one project and started another.

I don';t have the time to tell you about all the things I've done so I will give you a sneak preview today! Just to make you nice and curious and to let you know that I'm still here! I'll be adding more yarn to the shop this week so I will be back!




8 opmerkingen:

  1. Ik ben benieuwd wat dit voor mooi's is!!!!
    Groetjes Michaja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit smaakt naar meer !
    Ik houd je in de gaten.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hello I followed your comment on Annemarie's Breiblog and discovered your site. It is really lovely. Your patterns and colours are gorgeous.

    Fiona x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi!
    We wachten af..... tromgeroffel.....

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De foto is erg mooi, ik hou wel van die kleuren. Ik ben benieuwd wat het is geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. What a happy blanket! I have to try your pattern and make one for myself.

    BeantwoordenVerwijderen