Pagina's

zondag 2 mei 2010

Hoooked


Ik heb een druk leven. Zonder flauwekul, veel mensen hebben het druk, dat geef ik toe. Ik heb een baan voor 24 uur, 4 kids, een hond en TE VEEL hobby's... Nou, dat is best veel. Ohja, niet vergeten, mijn lief wil ook wel eens met mij kletsen en zo..:) En als je het zo druk hebt dan **schaamschaam* vergeet je wel eens wat. En ik was iets vergeten wat echt niet kon vandaag! Mijn Kleine Meid had een kinderfeestje van een vriendinnetje, en dat is echt zo'n poppedijn, rose met bloemen en rokjes, jurkjes- ze is er gek op! Nou was ik toch vergeten een cadeautje te kopen!! Ik schaamde me dood.. En ik had dus niks meer in huis voor noodgevallen. Dus wat dan?? Er is dus een voordeel als je haakverslaafd bent....ik had nog 8 granny squares over van de tas van Kleine Meid dus heb ik in twee uur een tas in elkaar gehaakt. Hij is best goed gelukt vind ik!!


Ik was letterlijk het laatste draadje aan het wegwerken van het laatste hengseltje toen de deurbel ging en Kleine Meid werd opgehaald...... Saved by Crochet! :o)
Ik begreep dat het vriendinnetje het leuk vond. *blij!*

Daarna mijn Hoooked Zpagetti tas voor haakspulletjes afgehaakt. Ook leuk gelukt vind ik! Het werkt wel zwaar maar het was leuk om te doen, al was het wel een crime om steeds weer te moeten uithalen, alle materiaal is anders dus meerderen en minderen wil nog wel eens verkeerd uitpakken. Maar dat doet niet af aan het resultaat!


Voor de vorm heb ik er één van mijn bank-hang-kleedjes in gedaan, maar hij blijft al aardig in vorm zonder vulling door het gebruik. Ik wil er graag nog eens één iets grotere maken met rose/fuchsia.

En nu? Bezig met te kijken of ik een leuke tas kan maken van de granny squares die ik eerder online had gezet (die felle) maar deze bloemen-square is ook wel erg leuk! Met dank aan de panneNlap van mijn collega!

Ik zie nu dat ik hem wel even had recht mogen trekken voor ik de foto maakte.... :o)

The Crafty Witch



1 opmerking: