Pagina's

zaterdag 24 april 2010

Lentekriebels


Ik had beloofd vandaag wat foto's te plaatsen. Zoals elke zaterdag was het vandaag weer een drukte van jewelste thuis. Boodschappen doen, met de kids op pad en het huis aan kant maken. Een dagje waarop mijn creativiteit op een laag pitje staat. Toch is er met dit mooie weer altijd veel inspiratie om op te doen, buiten op de fiets langs het kanaal. Maar ook in het centrum genoeg te zien, mooie stoffen voor mijn volgende haakproject en prachtige kleuren garen gezien. Ook heb ik een tassen-maak-set gezien van Zpaghetti. Dat is ook haken maar dan met repen t-shirtstof.

Mijn huidige haakproject is bijna klaar, een blauwgekleurde sjaal van open bloemen. Zoals je kunt zien aan het bovenste gedeelte moet de rand rondom nog afgehaakt worden. Ik ben heel trots op hoe hij is geworden, op de bol ziet de kleur er niet zo bijzonder uit maar bij mijn paarse kleren staat het zo mooi! Word nu al blij van het idee om hem om te doen.

Meer een lange termijn project is mijn 'granny square deken'.

Deze maak ik voor over een bed of gewoon om lekker onder te liggen. Hij hoeft dus pas tegen het najaar klaar te zijn en dat is maar goed ook want dat duurt nog wel even! De kleuren zijn aangepast naar de kleuren van ons huis en zoals je ziet op de foto past het precies bij mijn vloer!

En dan hieronder nog een paar foto's van de bloemetjes in m'n tuintje. We hebben net nieuwe stoelen gehaald dus ik kan daar heerlijk haken, lezen of gewoon lekker hangen met m'n lief en de kids!



Het is een echt elke keer dat er een plant uit de grond komt in ons tuintje weer een verrassing om te zien wat voor plant het dit keer is. Het is onze eerste lente in dit geweldige huis van ons en het is ZO leuk om te zien hoe ons tuintje elke dag opknapt na de lange, koude winter.Ook de twee grote bomen in de tuin zijn voorzien van een laag bloesem (op de eerste foto te zien) en de achterste boom blijkt een Sierkers te zijn. Mooie grote roze gelaagde bloemen. Geweldig! Ik kan niet wachten tot mijn pas geplante bloemetjes ook uitkomen!

Morgen hopelijk lekker veel tijd voor haken en relaxen!

The Crafty Witch

Geen opmerkingen:

Een reactie posten