Pagina's

vrijdag 30 april 2010

Koninginnedag, Zpagetti en Kleur!

Zo, koninginnedag 2010 zit er weer op, veel mooie kleuren gezien! Ook veel creatieve mensen, leuk dat ze zoveel moeite doen! Er stond een vrouw met hele leuke mobieletelefoon-tasjes, zelfgemaakt van hele leuke kleurtjes! Geruit met bloemetjes en delfstblauwe. Nog een heel leuk felgroen blousje voor Grote Jongen gescoord voor een paar euro, stond em zo leuk! Helaas geen haakboekjes gevonden! Heb er wel naar gezocht maar niet gevonden, jammer!

Sinds een collega van mij me in januari heeft aangestoken met haar haakverslaving (waar ik heel dankbaar voor ben, want toen ik mijn knieband had gescheurd kon ik bijna niets doen) heb ik bijna niet meer getekend. Dat is wel jammer, ik ben dan zo intensief met één hobby bezig dat de andere naar de achtergrond word geschoven. Daarom een voorbeeldje van één van mijn nieuwste schilderijtjes.

Zoals je ziet is het echt een winterwerkje dus dat geeft al aan dat het veel te lang geleden is dat ik heb geschilderd. Deze is geinspireerd door het prachtige winterse weer in die tijd. Als fotograferen een hobby is van je, was dat echt een geweldige tijd!
Al kun je dan ook je kniebanden scheuren als je valt en dat is wat minder fijn......;)

Maargoed, nu weer terug naar de lente, want hoewel het vandaag niet zo'n heel mooi weer was, afgezien van het zonnetje vanmiddag, is de lente in volle gang! De sneeuw was prachtig maar al die kleuren.......wauw!!!

De kleuren van deze paarse tulp doen me denken aan mijn gehaakte brillentasje....


Morgen een drukke dag! Van haken zal wel niet veel terecht komen maar ik zal proberen een foto te plaatsen van mijn Zpagetti-haakspullen-tas die ik aan het maken ben. Voor wie dit niet kent: www.hoooked.nl. En dan in de kleur turkoois.

Tot later!

The Crafty Witch




1 opmerking:

  1. Hoi, ik zag dat je een nieuwe volger was op mijn blog. Natuurlijk moet ik ook even jouw blog bekijken. Leuke dingen maakt je! Ik ga je zeker volgen. Groetjes Maud

    BeantwoordenVerwijderen