Pagina's

maandag 28 november 2011

Tasty Valley

Ik kan het niet helpen! Echt niet! Ik probeer het te weerstaan. Ik doe echt mijn best! Geloof me! Maar ik kan er niks aan doen! Ik MOET gewoon creatief zijn!!
Zelf met taart!
**
I can't help it! I really can't! I do try, try me! But it is beyond me! I cannot help myself! I just HAVE to be creative!
Even with cake!


De verjaardagstaart van mn kleine meid. Thema: bloemen en vlinders.
**
The birthday cake for my little girl. Theme: flowers and butterflies.


De taart van mijn oudste zoon. Thema: Star Wars.
**
The cake for my eldest son! Theme: Star Wars.


...en wat cupcakes die kleine meid en ik samen maakten.
**
...and some cupcakes my little girl and I made tonight.
**
Gelukkig gaat het haken weer goed en de schouders blijft prima meewerken! 
**
I'm so glad that I can crochet again! Yay! My shoulder feels great!

Liefs**Love,
Saskia

8 opmerkingen:

  1. Oh wauw! :D Hoe cool, die taarten! Geweldig! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow! Cake. I would never had guessed it was cake. Looks very yummy. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful cakes. All of them. I really love the Butterfly and flowers.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What absolutely wonderful cakes and cupcakes!! Your kids must be in heaven!! ((hugs)), Teresa :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Geweldige taarten. Ben ook wel weer benieuwd naar je haakwerkjes.

    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Glad your able to crochet again! It must have been very frustrating for you.
    Gorgeous cakes!
    Tickety-boo
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I think being creative suits you best!
    Kindest Regards Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De vlindertaart is een plaatje! En wat een mooie kleuren zeg...

    BeantwoordenVerwijderen