Pagina's

vrijdag 8 oktober 2010

Als een kind in de snoepwinkel/ Like a child in a candystore.



Snoepwinkel? Ja! Mijn garen is bezorgd! Het garen dat ik ga gebruiken om te haken en voor in de haakpakketten. Ik moet eerlijk zeggen, toen het UPS busje voor de deur reed stond ik bijna te springen van nieuwsgierigheid! Het garen wat ik had besteld had ik een week geleden al gezien toen de vertegenwoordiger van mijn garenleverancier hier was, en dan lijkt het mooi, maar ik was zo benieuwd hoe het zou zijn om mee te werken. 
Of het aan mijn verwachtingen voldoet zal ik nu laten weten.//
Candystore? Yes! My yarn was delivered! I am going to use his yarn to crochet and to put in my crochetpackages. I must be honest, when the UPS van pulled up in front of my house I was almost jumping around with curiosity! I did see and feel the yarn I ordered a week ago when the saleswoman of the yarnsupplier came by my house. It did seem to be perfect for me but I was so curios and just could'nt wait te start working with it!
Does it live up to my expectations? After reading this blog you will know!

Dus, het garen kwam binnen en ik zette de doos in de woonkamer, trok de envelop er vanaf en pakte mijn camera erbij;//
So, the yarn arrived, I carried/dragged the box into the livingroom and grabbed my camera;






 Ik moet eerlijk toegeven dat ik juichde tijdens het openmaken.......//
I must admint that I cheered whilst opening the box..

 Op de onderstaande foto; links het essentials cotton dk (dat is dun glanzend garen), daarnaast het Creative Cotton aran (Wat dikker-naald 4/5 garen zonder glans) en bovenop ligt een zak Soft Merino aran. (Puur wol, heel zacht en prikt niet!)//
On the picture below; Left, essentials cotton dk (fine and shiny yarn), right, Creative cotton aran (thicker -needle 4 to5, yarn without shine) and on top one bag of soft merino, puur wool.



Ik kreeg wat hulp van een vriend van onze jongste kids.//
I got some help from a friend of our youngest kids.


Elmer hielp me om het creative cotton te testen. Hij 'draagt' een granny square die ik heb gemaakt.//
 Elmer helped me test the new granny squares I made with the creative cotton!




 Nee! Hij wil mijn square meenemen!// No! He wants to take my square with him!

 De vierkantjes! (zelf ontworpen)//
Squqres in my own design.



 Elmer checkt de voorraad.// Elmer is checking the supplies.
 Dat garen is niet van jou Elmer!// That is not your yarn Elmer!

 Aan het kijken hoe de foto's worden met het speciale papier, zo komen de foto's in de webshop!//
I tested what the pictures look like when I make them for the shop on this special paper I bought. This is how they will be shown in the webshop!



Kom snel weer langs, de webshop gaat bijna open!
Please come back soon, the shop will be opening shortly!

Liefs/Love
Saskia



22 opmerkingen:

  1. Wat een vrolijkheid. Heerlijk al dat katoen. Ik ben weer benieuwd wat je er allemaal van gaat haken. Succes en ik hou de opening van je webshop in de gaten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Raar he...dat je al die kleurtjes wol zo geweldig vindt....Ik heb dat ook nl.
    In Duitsland hadden ze (waren daar op vakantie) regelmatig mooie handwerkwinkeltjes en dan al die bolletjes op kleur...Prachtig en puur genieten!
    Ben benieuwd naar je webwinkel!

    GR Arianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh my goodness i am sooooo jealous!! I'd love a parcel like that to land on my door step!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I've just found your blog and WAUW I love all your work. All the colours make me happy.
    When do your shop open?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gorgeous! Elmo makes a wonderful model for your squares! x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh!!! Wat moet dat geweldig zijn. Al die wol!!! Het ziet er heel gezellig uit. Heel veel plezier ermee.

    Grz,
    Shaula

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow Saskia, daar wordt je vrolijk van, veel plezier ermee
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  8. SCHITTEREND! Heel mooi, al die kleurtjes... Ik ga zeker je shop in de gaten houden, iemand in Nederland die Creative Cotton verkoopt is een klein beetje dream come true! (en een killer voor m'n portemonnee, waarschijnlijk!)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke aanblik.
    Prachtige kleurtjes

    Groet, Lilly

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Yummilicious!!
    Oh ik word al blij van de foto's. Kan me dus helemaal voorstellen hoe blij je moet zijn.
    Enjoy your yarn!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohw wat moet dat een feest zijn geweest zeg! Ik kan me helemaal voorstellen dat je juichend de doos hebt open gemaakt. Het zal net kerstmis zijn geweest he? hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw!
    Echt wel een grote snoepwinkel zeg!
    Kan niet wachten.........

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Believe me Saskia - YOU are wonderful, you are like your yarn and your colors and your grannies, happy, cheery, lovely and wonderful - full of wonders you are!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke kleurtjes. Ik word er helemaal hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een vrolijke kleurtjes bij elkaar. Veel plezier met het uitproberen van je garens en veel succes met de laatste loodjes voor je webshop.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Saskia! that was such a fun post!!!! Loved your yarns! luck you to have all those yarns at once... can't wait to see your shop!
    Good luck!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. MOOI! Wat een leuke blog heb je! Ik heb een vraagje. Ik zag dat je ook haakt met je dochters. Mijn dochter van 9 jaar haakt ook graag met mij mee. Helaas ben ik rechtshandig en is zij linkshandig. Ik kan haar dus moeilijk op weg helpen......heb jij tips?

    XO Heidi

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I can't believe all those beautiful colors and textures of yarn! I'm almost salivating looking at this...I would feel like I won the lottery if I got a shipment like that - lucky YOU!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. OOh my goodness what I would do for that yummy lot of yarn!
    Simply mouthwatering!
    Hugs Suex

    BeantwoordenVerwijderen
  20. By the way could you give us the link please for ordering this yarn?
    Thank you
    sueatpigsty@talktalk.net
    If you need my mail.
    www.suesfavouritethings.blogspot.com
    www.sunshineinternationalblanketsoflove.blogpot.com

    BeantwoordenVerwijderen